ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟΥ ΝΗΣΟΥ Β΄
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 22523383
Τηλεομοιότυπο: 22524042
Μενού

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Η εμπλοκή των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων:

• Γλώσσική Αγωγή

• Εικαστικές Τέχνες

• Κοινωνικές Σπουδές

• Μαθηματικά

• Μουσική Αγωγή

• Φυσική Αγωγή

• Φυσικές Επιστήμες 

γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να στηρίζει την ευρύτερη και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σε όλους τους τομείς ανάπτυξης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο το κάθε γνωστικό αντικείμενο δεν αποτελεί αυτοσκοπό αλλά μέσο για τη στήριξη της ευρύτερης και ισορροπημένης ανάπτυξης των παιδιών στους επιμέρους τομείς ανάπτυξης.

Μαθηματικά:

Το γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών στο νηπιαγωγείο αποτελεί εργαλείο, ώστε η εκπαιδευτικός να μπορέσει να ενισχύσει την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιου με την απόκτηση μαθηματικών εμπειριών μέσα από τις οποίες το παιδί θα ενδυναμώσει νοητικές ικανότητες, ώστε να καταστεί ικανό να δομεί, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον, μαθηματικές έννοιες.

Βοηθήσαμε τον φίλο μας τον αρκούδο να ετοιμάσει δωράκια για τους φίλους του.

Βοηθήσαμε την νεράιδα Συμμετρία να ξαναφτιάξει το δάσος της μετά απο την επίσκεψη της μάγισσας Ασυμμετρίας!

Βρήκαμε τον άξονα συμμετρίας στα διάφορα αντικείμενα απο το σπίτι της νεράιδας συμμετρίας αλλά και στα αρχικά μας.

Βοηθήσαμε την Χάντα να μοιράσει τα 5 πορτοκάλια στα 2 καλάθια για να φάει αυτή και η φίλη της η Ακέγιο.

Το λαγουδάκι του Πάσχα μας έμαθε ένα νέο τρόπο να βάφουμε τα αυγά του Πάσχα με την χρήση του τροχού της τύχης. 

Μάθαμε και χρησιμοποιήσαμε σωστά έννοιες όπως είναι πιθανό, απίθανο και αποκλείεται και φτιάξαμε τους δικούς μας τροχούς της τύχης. 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Το παιχνίδι αποτελεί για το παιδί, από τη στιγμή της γέννησης, τον φυσικό τρόπο μάθησης και ανάπτυξης.Για το λόγο αυτό στο σχολείο μας δίνεται  ιδιαίτερη βαρύτητα  στο παιχνίδι, αφού αυτό αποτελεί και το κύριο μέσο για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού.

Μέσα απο το παιχνίδι και με την κατάλληλη στήριξη, καθοδήγηση και ενθάρρυνση των ενηλίκων προάγεται η ανάπτυξη του παιδιού σε όλους τους τομείς και αναπτύσσονται στάσεεις μάθησης, όπως η περιέργεια, η φαντασία, η δημιουργικότητα, η εφευρετικότητα, η επιμονή, η επιθυμία για πειραματισμό, η εποικοδομητική επιδεκτικότητα στο λάθος, το ρίσκο, την αποτυχία και την κριτική.

Κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού τα παιδιά εμπλέκονται σε κοινωνικο-δραματικό, φανταστικό-συμβολικό, οικοδομικό, δημιουργικό, κινητικό, διερευνητικό-πειραματικό παιχνίδι και παιχνίδι με παιδαγωγικό υλικό. Στόχος είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με διάφορα αντικείμενα-παιχνίδια, να τα χρησιμοποιήσουν ανάλογα με το επίπεδο των ικανοτήτων τους, να δημιουργήσουν σενάρια, να κοινωνικοποιηθούν, να προβληματιστούν, να πάρουν ρόλους, να αυτοσχεδιάσουν, να διασκεδάσουν, να μάθουν, να διερευνήσουν, να πειραματιστούν και μέσα από αυτή τη δραστηριοποίηση να αναπτυχθούν ολόπλευρα. Το δομημένο παιχνίδι απο την άλλη, αποτελεί με άμεσο και προκαθορισμένο τρόπο και κομμάτι ενός ευρύτερου πλαισίου εξελικτικών δραστηριοτήτων και μέσα απο αυτό η νηπιαγωγός εμπλέκεται στο παιχνίδι των παιδιών για περαιτέρω εμβάθυνση στους στόχους.